Omschrijving

Introductie:
Voor de leden van KIVI en hun werknemers is een training opgezet om hun sales organisatie effectiever en efficiënter te maken. De tijd dat klanten kwamen ‘aanwaaien’ is voorbij. Vandaag de dag zullen we zelf het initiatief moeten nemen en klanten proactief benaderen. Immers, het werven van nieuwe klanten is noodzakelijk voor het voortbestaan van iedere organisatie. Als er geen nieuwe klanten worden gewonnen, komt er minder omzet binnen. Met als gevolg dat investeringen achter-blijven en op termijn de continuïteit in gevaar komt. Veel sales-mensen vinden het echter lastig om ‘koud’ te bellen. In de training Succesvol Telefonisch Acquireren krijgen de leden concrete hand-vatten aangereikt om, vol vertrouwen en met veel plezier, meer en waardevolle afspraken uit de telefonische acquisitie te halen.

Doelgroep:
De training ‘Succesvol Telefonisch Acquireren’ is bestemd voor iedereen die telefonisch prospects benadert, om afspraken voor zichzelf of voor anderen te maken en die zijn of haar acquisitie-vaardigheden sterk wil verbeteren.

Programma:
In deze interactieve en praktische training krijgt u o.a. antwoord op de volgende vragen:
 Wat is het belang van acquisitie en hoe creëer ik de juiste mindset?
 Welke voorbereidingen moet je treffen om succesvol telefonisch te acquireren.
 Welke professionele gespreksopbouw zorgt voor (zelf)vertrouwen?
 Hoe zorg je met een persoonlijke aanpak voor een directe klik met de juiste persoon?
 Wat is een prikkelende opening van het gesprek en hoe ‘wek’ je nieuwsgierigheid op?
 Hoe ga je effectief om met bezwaren, tegenwerpingen en afhoudingen?
 Op welke wijze kun je jouw spreektempo, taal- en stemgebruik effectief inzetten?
 Wat zijn slimme en resultaatgerichte afsluittechnieken om de afspraak te maken?
 Met welke strategieën, tips en trucks omzeil je de ‘poortwachter’?
 Hoe maak je een concreet actieplan met een uitdagende acquisitiedoelstelling?

Resultaat:
 U brengt uw telefonische acquisitievaardigheden naar een beduidend hoger niveau.
 U bent in staat om op een vasthoudende wijze bezwaren om te buigen naar een afspraak.
 U hebt inzicht in uw communicatiestijl om kwalitatief goede gesprekken te voeren.
 U weet op klantvriendelijke wijze alle commerciële kansen uit het gesprek te benutten.
 U maakt sneller, meer en kwalitatieve afspraken met meer klanten en omzet als resultaat.

Investering:
Voor de uitvoering van deze voor KIVI op maat samengestelde telefonische acquisitie training bestaande uit een halve dag, bedraagt uw investering € 190,- per deelnemer. Het betreft hier voor KIVI een speciale ‘ledentarief-korting’ (normaal € 325,- per deelnemer!). Genoemd bedrag is exclusief BTW. Koffie/thee is inbegrepen.

Max. 10 deelnemers (volgorde van aanmelding is bepalend).

Spreker(s)

Rob Snoeijen / Sales Topics:
Vanuit zijn initiatief SalesTopics helpt Rob Snoeijen (sales-) professionals en organisaties in het verbeteren van hun commercieel rendement. Rob is gecertificeerd trainer, coach, spreker en ondernemer en met meer dan 25 jaar sales-ervaring, een profes¬sional pur sang. Vanuit zijn passie voor sales heeft hij drie best¬sellers geschreven: ‘Verras de Klant!’, ‘Knuffel de Klant!’ & ‘Verleid de Klant!’ Met veel enthousiasme weet hij zijn klanten te inspireren en motiveren om te veranderen. Met Succes als Resultaat.

Locatie

KIVI gebouw

Prinsessegracht 23, 2514 AP Den Haag

Organisator

Commercieel Ingenieur

Naam en contactgegevens voor informatie

Hans van den End

hansvdend@live.nl

Programma

 -  uur Ontvangst met koffie en thee
 -  uur Start training