Social media

KIVI is actief op meerdere socialmediakanalen. Wil je op de hoogte blijven van het laatste nieuws, evenementen en activiteiten van onze afdelingen? Volg ons dan via de kanalen hiernaast.

Ook diverse KIVI-afdelingen beheren eigen social media-accounts, met name op LinkedIn. Voor het aanmaken en beheren van accounts gelden specifieke richtlijnen, neem hiervoor contact op met communicatie@kivi.nl

 

Sprekerscertificaten

Let op: voor een geprinte versie na aanpassing opslaan als pdf (anders worden de paginaranden niet goed afgedrukt).

KIVI Klachtenregeling

KIVI wenst voor iedereen die bij de vereniging betrokken is, in welke hoedanigheid of functie dan ook, een gezond en veilig klimaat. De KIVI Interne Klachtenregeling is bedoeld om KIVI-leden een traject aan te bieden om ongewenst of grensoverschrijdend gedrag van een medelid op een laagdrempelige manier aan de orde te kunnen stellen. Waarbij alle partijen zich serieus genomen en gehoord weten en waarbij het doel is om te komen tot een door de betrokkenen en de vereniging gedragen oplossing. Anders gezegd, elk lid: gewoon, adviserend, (hoofd)bestuurs-, commissie-, ledenraadslid, dus onafhankelijk van rol, functie of positie in de vereniging, moet zich vrij en vertrouwd voelen om een beroep te doen op deze procedure.

Bekijk de klachtenregeling hier.

Toolbox

Handleidingen, tools en andere informatie om de communicatie van je KIVI-afdeling goed vorm te geven. 
Mail vragen en opmerkingen naar communicatie@kivi.nl.