Na een zeer succesvolle reeks masterclasses in het vorige jaar, heeft CI in samenwerking met Bart van Emden een nieuwe reeks van de masterclass 'Klantgerichtheid levert geld op!' opgezet. Deze derde sessie had de titel 'Van bulkproducent naar customer intimacy: hoe kan dat?'

 

Tata Steel is veranderd van focus op zoveel mogelijk tonnen staal naar toegevoegde waarde voor de klant. Bart van Emden trapt af met een stukje theorie gevolgd door praktijkvoorbeelden en interactie met de aanwezigen.

 

Marketing Manager Automotive bij Tata Steel, Sander Heinhuis, neemt de deelnemers mee in het belang van customer focus op planning en productie. Door een betere forecast van haar automotive klanten te krijgen is Tata Steel in staat om betere proposities te maken die de TCO van haar klanten positief beinvloed. Hierdoor weet Tata Steel haar eigen productieproces effectiever te maken.

 

Tijdens de maaltijd, de koffiebreak en bij de borrel hebben de aanwezigen gretig genetwerkt. Al met al een interessante en zeer leerzame bijeenkomst.

 

De laatste masterclass in deze serie op 14 mei a.s. heeft als onderwerp: Hoe werkt klantgerichtheid in combinatie met Europese aanbestedingen. Deze avond wordt wederom ingeleid door Bart van Emden gevolgd door Marc Unger, directeur van het inkoopbedrijf van Prorail. Marc Unger heeft een duidelijke mening over dergelijke aanbestedingen en de beinvloeding van dit proces door de opdrachtnemer. Een aansprekend onderwerp en dito spreker voor eenieder die met aanbestedingen te maken heeft. Graag zien wij u op 14 mei 2014 bij KIVI in Den Haag.