22 april 2008
Locatie Aluminium Centrum, Houten
Sprekers

Andre Hagelen (Search & Results)
Pieter van Osch (The Customer Experience Factory)
Milko Steenmeijer (On-Sales)

Verslag 080422 verslag.pdf 

 

 

Op 22 april jl. werden de ruim 45 deelnemers ontvangen bij het ‘Aluminium Centrum’ met een broodmaaltijd. Na de maaltijd en het netwerken, begon de bijeenkomst met een introductie van de avond en de sprekers door Marc Jonkman, voorzitter van de vaksectie CI. 

Andre Hagelen, directeur van Search & Results en eerste spreker, hield een interactieve presentatie gehouden. Het publiek werd uitgedaagd een omzetverdubbeling te realiseren en te reageren op eerdere stellingen. 

De tweede spreker, Pieter van Osch, directeur van The Customer Experience Factory, begon met een ‘wetenschappelijk’ onderzoek waarmee is aangetoond wat het effect van naamsbekendheid is. Het gebruik van de bonbons bij dit voorbeeld werd enthousiast door het publiek ontvangen.

Na de pauze zoomde Milko Steenmeijer, directeur van On-Sales, verder in op het beheer, de analyse en het management van data met als doel winstgevende klanten en betere prospects. Innovatie en intelligentie zijn hierbij onmisbare begrippen.

Download presentatie Search & Results
Download presentatie The Customer Experience Factory
Download presentatie On-Sales