Tijdens een zeer interactieve sessie werden de 24 deelnemers via een drieluik meegenomen in de belevingswereld van de (belangrijkste) klanten.
 
De avond werd ingeleid door Bonnie Williams, die de zaal ondervroeg hoe tevreden ze nou eigenlijk zelf zijn over hun 'sales-resultaten', om vervolgens te achterhalen wat de belangrijkste factoren hierin zijn (houding, vaardigheden en organisatie). Vervolgens nam Jasper van Bochove het stokje over en ging in op de ins-and-outs van klantbeleving en hoe je daarmee mond-tot-mondreclame kunt stimuleren. Hierna zoomde Bonnie in op de diverse rollen die je speelt in een gesprek met de klant, en hoe je deze rollen inzet om beter te kunnen inspelen op de behoeftes van je klant. Tot slot ging Steven Weijers verder in op de houding die men aanneemt in een gesprek. Hoewel we streven naar autonomie, lukt dat niet omdat in een heel korte tijd (12 milliseconden) een beeld van de gesprekspartner wordt bepaald. 
 
Reacties van deelnemers:
* Veel behandeld in weinig tijd!
* Weer even oog voor persoonlijkheid!
* Opfriscursus, en dat is gelukt!
 
We kunnen wederom terugkijken op een zeer geslaagde activiteit, die beloond werd met een 8.4 voor prijs / kwaliteit!