Omschrijving

Een pitch-training bestaande uit 2 bijeenkomsten.

Bijeenkomst 1: dinsdag 26 januari 2016
Bijeenkomst 2: dinsdag 9 februari 2016


Het is steeds belangrijker aan het worden om je te onderscheiden van anderen en de nadruk te leggen op jouw unieke kwaliteiten zodat de wereld jou beter weet te vinden (i.p.v. andersom) en tegelijkertijd weten wat voor vlees ze in de kuip hebben.
Maar hoe doe je dat dan?

Als young professional is het belangrijk dat je jezelf als merk gaat zien en in gaat zetten. Hiervoor zal je moeten werken aan een professionele profilering, passend bij jou specifieke segment en talenten en zal je op zoek moeten gaan en bewust worden van jouw eigenheid.

In sessie 1 worden de deelnemers bewust gemaakt van hun eigen wensen en behoeften, sterktes en zwaktes, successen en uitdagingen welke zal uitmonden in een persoonlijke mission statement (een motto). Vervolgens zullen zij in sessie 2 technisch werken aan hun pitch-kwaliteiten. Hierbij zal gelet worden op gebruik van stem, fysiek, energie, creativiteit (op inhoud), en authenticiteit.
De training wordt afgesloten met een het opnemen van een persoonlijke pitch.

Resultaten:
- Inzicht in eigen wensen en behoeften op zakelijk én privé vlak
- Meer bewustzijn over eigen voorkomen
- Bewuster gebruik van stem en fysiek door verworven technieken
- Bewuster kunnen inzetten van energie en focus
- Bewustzijn van eigenheid en authenticiteit

Tools:
- Veranderdriehoek
- Hebben-Doen-Zijn model
- Creatieve USP

Duur:
- 2 sessies van 2 uur

Extra:
De deelnemers ontvangen een werkmap en de persoonlijke pitch wordt hen toegestuurd voor eigen gebruik.

Spreker(s)

Vincent de Lusenet (Creative Dream Catchers)

Locatie

Prinsessegracht 23

2514 AP Den Haag

Organisator

Young KIVI Engineers

Naam en contactgegevens voor informatie

Roland Snyder r.snyder@kivi.nl